Výměna a vrácení zboží
Některý z produktů vám nesedí? Nevadí. Jednoduše ho vyměňte nebo vraťte. Online, a během chvilky.
Provedeme vás výměnou a vrácením zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkty, které chcete vrátit nebo vyměnit. Jiná velikost či barva? Úplně jiný produkt? Není problém.
- Zkontrolujte, doplňte poznámky a číslo účtu, kam vám vrátíme případný přeplatek.
- Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu od nás nebo libovolnou jinou cestu.
Na co se nás často ptáte?
Jak a kam můžu zboží vrátit?
Nepoužité zboží u nás můžete vrátit do 30 dní. Vrácení je snadné a bez tisku.
Stačí jej přinést nebo doručit na adresu našeho obchodu Senovážná 6, 11000, Praha. Při odeslání Českou poštou poslat DOPORUČENĚ. Ne jako listovní zásilku.
V případě zaslání buď můžete napsat instrukce do zásilky na papír či emailu, a nebo vyplnit náš formulář.
Ve formuláři se zobrazí potřebné informace k vrácení zboží přes Zásilkovnu (50 Kč / 2 €, částka bude odečtena od vracené částky za objednávku) s kódem 99994480 a také možnost rezervovat zboží na výměnu.
Zabalte bezpečně zboží (kšiltovky odesílejte v krabici, aby nedošlo k jejich deformaci), odneste na pobočku Zásilkovny, sdělte že byste chtěli poslat Reklamační zásilku a poskytněte náš kód 99994480. Obsluha se postará o adresní štítek. Pokud nevložíte fakturu nebo číslo objednávky do balíčku, nahlaste obsluze celé jméno, na které byla objednávka vytvořena, abychom jí mohli dohledat.
Pokud chcete zboží vrátit prostřednictvím České pošty či jiné kurýrní služby, vyplňte, prosíme, také online formulář, následně nám můžete zboží zaslat zpět libovolnou službou na vlastní náklady. Zboží prosím zasílejte nepoužité a nepoškozené. Děkujeme!
Při využití vrácení přes náš kód Zásilkovny odečítáme (při výměně přičítáme a hradí se dobírkou při převzetí nového balíčku) poplatek 50 Kč / 2 € z vrácené ceny.
Při vrácení celé objednávky vracíme nejlevnější možné poštovné v naší nabídce.
Při výměně účtujeme stejné poštovné, jako při bylo v původní objednávce, popřípadě ještě poplatek za využití naší služby zpětné zásilky přes náš kód Zásilkovny.
Pokud vracíte produkty z více objednávek, je možné poslat v jednom balíčku. Pak bude případně účtuván jen jeden poplatek za vrácený balíček.
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?
Jakmile k nám zboží dorazí, během dvou dnů zkontrolujeme, zda není nějakým způsobem poškozeno, a pokud je v pořádku, peníze vám vrátíme obvykle do týdne, nejpozději však do 14 dnů od doručení.
Při využití vrácení přes náš kód Zásilkovny odečítáme poplatek 50 Kč / 2 € z vrácené ceny. Při vrácení celé objednávky vracíme nejlevnější možné poštovné v naší nabídce.
Je možné zboží vyměnit za jiný produkt z e-shopu?
Samozřejmě, poradíme vám s výběrem lépe padnoucího produktu. Napište nám na chat, email, nebo volejte mezi 10-16h.
Instrukce se dozvíte ve formuláři pro vrácení a výměnu zboží. Při výměně účtujeme stejné poštovné, jako při bylo v původní objednávce.
Co když vznikne přeplatek, nebo nedoplatek?
V případě že nám zboží vracíte, nebo měníme za levnější, vám odpovídající částku zašleme na číslo účtu, které vyplníte ve formuláři.
V případě výměny za dražší produkt doplatíte jen případný rozdíl v ceně a poštovného dobírkou. (Při využití vrácení přes náš kód Zásilkovny připočítáváme poplatek 50 Kč / 2 € z vrácené ceny.) Při výměně účtujeme stejné poštovné, jako při bylo v původní objednávce.