Ahoj! Když jsme začátkem roku 2012 s klukama vymýšleli naše logo, bylo to asi takhle: Mám to s “brandingem” tak, že když chci něco neznámého uvést, chci aby jméno projektu i logo jasně definovalo, o co jde. Po nás vznikaly SWAG shopy a další divnonázvy, jejichž loga si asi nikdo dodnes nepamatuje, stejně jako jejich sortiment nebo obličeje.
Já jsem tehdy ještě tyto svoje myšlenky neměl zformulované, ale věděl jsem, že poptávka je po snapbacks, naše jméno bude snapbacks, a v logu musí být snapback zapínání – má přece super tvar a dělá super zvuk :D
Logo pro mě v tu chvíli byl obrázek, který dáme na eshop doleva nahoru. Na co jiného by se taky používalo, žejo ???? Takže jsem udělal něco jako:
Protože moje skills končily u vrstev Photoshopu, a jak se ukázalo, logo bylo potřeba vektorové, tak ho následně náš grafik na můj pokyn (dle nákresu na papír) zjednodušil a vyšvihl ho v Illustratoru.
Font jak z Jurského parku, barvy aby co nejvíc tahaly za oči, aby to co nejvíc vydělalo. Oukej, řekl jsem si. Pak se hodila černobílá verze, inverzní verze, levá, pravá strana, a měli jsme cca 12 variant ????
Fast-forward o šest leet, kdy mě každodenně štvalo, že se logo nedá napasovat do vizuálu, na kterém jsme pracovali, že na partnerských akcích bylo ve zmenšené verzi nečitelné, nedalo se vyšít na kšiltovku, nevejde se do žádné profilovky, A TAK DÁLE.
Zadali jsme několik poptávek na nové logo, a výsledek vidíte vlevo nahoře! Jednodušší, méně ukřičené, s viditelným odkazem na knoflíky na snapback zapínání, kompaktní, čitelné a všech situací a ve všech velikostech. A v profilovkách už několik měsíců vídáte zkratku “sb”, také s odkazem na snapback knoflík.
Tak co vy na to, také máte pocit, že jsme zase o kousíček dospěli? A bude někomu chybět Fresh Prince, náš maskot z Facebooku?